21/12-09 - 26/12-09

2009-12-26, 23:50:54 / Kategori: Allmänt

Ojoj nu har jag inte skrivit på ett tag som jag sa (a) förlåt men jag har tvingat min pappa nu att vi fan ska fixa vanligt internet till mig annars hatar jag honom ännu mer .. :(



Onsdag; vi var vi ju på lisse med massa , jag hade det lika mys med killen som alltid , vi hade det så mys när vi åt . men sen när två andra kom så blev allt fel igen , vi fattar inte varför det alltid blir så . =/ alle som alltid fixar ihop allt så ska vissa göra så .=/ men min kille pussade sönder mig hela tiden hahaha , så sött . <3 med äääääcklig fiiiiisksak hahahah , och vi alla hade kul i spelhallen hahah alla som dansade och hoppade , vissa var fulla xD


Torsdag (julafton) då var jag med pappa,farmor,farfar och pappas bror. det var fan inte lyckat som jag visste , vi åt och dom drack mm ... och sa att jag har stor rumpa =/


Fredag (Juldagen) då firade vi jul med alla , släkten och familjen . det började ganska bra men sen vettefan , det tog jätte långt tid tills vi öppnade allt . vi satt och åt sen gick jag runt med min yngsta kusin (emma) som är så söööt shit , hon har knall blåa ögon och stor hihi , men hon skrek mycket jag vet inte varför =/ sen var jag med hennes storebror på 7år snart , och mina andra två kusiner. vi snackade minnen från när vi var sexår hahaha kul (: jag gick och tog massa godis hela tiden typ och dricka hahha , sen ville jag ha emma igen men andra hade henne :( när vi åt sa dom att jag är krässen men det kan inte jag hjälpa , eftersom att jag och pappa inte äter sånt. =/ så jag bara """ aaaa jag är det såååååååååååå nu vet ni" när jag tog en macka, och lite köttbullar sa doom " oj vad mycket" =/ jag hatar dom , efter vi hade ätit sprang alla runt typ och snackade , när presenterna kom så snackade alla sen vid halv elva åkte vi hem .





titta vad sööt :O

 hahah malle i spelhallen.
 vi när vi satt och åt.

alle och emme. :)
 hahaha, halsbandet fick han av mig.
alle och micke.







 köpte jag idag.
 nu är jag med denna sak ;p




Anonym

gud hur gammal e din kille?



2009-12-29, 22:38:12



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?