29/12-09 - 30/12-09

2009-12-30, 15:57:39 / Kategori: Allmänt

Tisdags ; Träffade jag älsk igen , shit det var ett tagsen fan vad skönt det var att få träffa dig igen. Jag vill inte att vi ska göra sånt uppehåll igen , man känner sig så tom då . (a) i början så skulle du såklart reta mig hahha att du ens orkar , men sen fick jag ha dig för mig själv igen. Vi tittade på dum och dummare då skrattade han massa,jag bara pussade honom. Sen snackade du med mig om att vi ska bo i en trea och vi ska sammarbeta med räkningar , när du betalar ska jag handla oh när jag betalar ska du handla så tycker jag med (: men du sa att jag ska ta tv och du datorerna. så har vi säkert en dyyyyyr plazma. :P men jag vill verkligen verkligen booo med dig älskling det är något som jag vill kämpa med <33



Och nu är jag med Malle som vanligt på varsin data (a)




Jagälskardig <3
 <33




Nyss hahah.


pernilla

sv: en header eller?



2009-12-30, 18:53:35 URL: http://keexiiita.blogg.se/

pernilla

sv: men nu orkar jag inte.. du får skriva din msn så fixar jag en när jag har tid



2009-12-30, 19:02:26 URL: http://keexiiita.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?