7/12-09

2009-12-07, 16:43:23 / Kategori: Allmänt
Nu kom jag hem till Malle från skolan , där har man haft lite kul iallafall. men jag är ledsen för allt som händer mellan killen. Men igår skrev han " Jennie , jag vill ha barn med dig men jag vill inte få på min första gång" .. Då fick jag tårar typ , jag har liksom inte tvingat =/ jag som hade hoppats på en famij med dig , så vi kan göra allt som vi snackade om . men nu får man ta en dag i taget ja. nu skickar han att vi ska fira våran 1årsdag nästa vecka. det måste vi verkligen göra , det hade vi med fixat ihop. nu ska det fan gååå. (a) Jag tror att jag vet hur du fungerar nu , man får ta dig med en dag , om du inte mår bra så får man låta dig skicka när du vill.








Suf

Svar: Usch ja. Jag förstår dig. Hos mig är det samma sak. Det värsta är att se min egen mor ställa sig på hans sida. Han är inte min riktiga pappa ju. Det är hela familjen mot mig. Jag har mina egna pengar, egna drömmar och eget allt. De hjälper inte mig med nånting och råkar det hända något med mig tycker det bara att det är rätt åt mig. Min pojkvän tycker de heller inte om, de gjorde det innan men inte nu. Mamma tycker fortfarande om honom men han är inte välkommen hemma hos oss pga min pappa...



2009-12-07, 22:01:29 URL: http://lillasuf.blogg.se/

Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Svar: tack så mycket =)



2009-12-08, 21:18:06 URL: http://fuckingposers.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?