8/11-09 - 11/11-09

2009-12-11, 16:47:19 / Kategori: Allmänt
Tisdag ;Idag hade vi julmys i skolan typ , då gjorde jag ett ljus,kort och en kula hahah. dom blev ganska fina.  Sen träffade jag älskling , vi träffades i stan sen åkte vi hem till honom. Vi tittade nog på film sen drog jag hem och städade lite.



Onsdag ; Åkte jag med Ubii till stan (a) då tittade vi på massa kläder och tjöta en hel del. efter köpte hon lite kitty saker till mig :D




Torsdag ; då bowlade vi med skolan sen träffade jag älsklingen igen (aaa) klart , då åkte vi hem till honom och tittade på hundtricket och han bara snackade med åååååh. Då började vi små bråka igen guud. :( men som tur var slutade det , jag blev rädd när du bara stack ut sen inte kom in i ditt rum igen. Du/han började snacka om att "våra barn" ska ha mitt efternamn igen , men du sa ju att du inte ville ha barn med mig. :O jag fattar inte , jag älskar dig så mycket så att jag vill ha en familj med dig det borde du fatta. (a) det kommer alltid vara du du ingen annan.


Fredag ; skolan , men nu är man med den lilla haah.

 Tisdag <3

 Onsdag.

 Torsdag.

 Torsdag , loooove <33

 Idag hii.


Johanna ♥ Minna

oh tack, detsamma :)



2009-12-11, 18:50:21 URL: http://salkert.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?