Jag är fortfarande med malle (a)

2009-12-30, 19:00:00 / Kategori: Allmänt
Nu saknar jag killen som fan igen , han har börjat köpa tråkiga spel nu. :o då är han tråkig fan det vill jag inte , haha. Jag vill kunna messa för han är ens inte inne på msn och nu har han inte skickat på hela dagen. :O allt blir bara så tråkigt då. Jag älskar han så mycket , vill bara ha honom där jag är. Jag är glad över att vi har kommit till 1år iallafall , jag vill att det alltid ska vara vi och att vi ska sluta bråka som vi har gjort innan. Det blir alltid bråk i skolan , bara för att hans "kompisar" håller på. Dom ska alltid trycka ner mig dom är fan inga kompisar tycker inte jag. Om han skolkar så kallar dom han skolkare , gör kompisar så? =/ Han blir så arg när jag säger att dom inte är som kompisar och så säger han att han bara har dom. Okej det är sant men ändå jag måste få säga vad jag tycker med,då säger han om mina Hahaha. Han har kompisar som jag verkligen verkligen hatar och jag har tydligen såna som han hatar. Aja jag får hoppas på det bästa nu, att det är vi ganska länge till och att vi kommer förlova oss den 17/12-2010 som jag vill :O:O! Jag ska kämpa med att det blir så då kommer jag verkligen bli glad och då är det vi på ett annat sätt fan , ! :) jagälskardig. <3






marreh

detsamma :D



2009-12-31, 02:00:44 URL: http://maarrehh.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?