Jul på liseberg med malle , 4/12-09 - 5/12-09

2009-12-05, 18:43:26 / Kategori: Allmänt
Fredag ; Ja på kvällen eller aa typ vid fem så åkte jag och Malle till lisse , det är ju då det börjar mörkna. (:  när vi kom in så tittade jag på allting , alltså chokladen och det hehe . Jag älskade glöggen :D men blä jag köpte fem våffla hahah fyfaraooo. menmen ,vi gick runt där ett tag. sen åkte vi upp med något jag har glömt vad den heter :$ efter det åkte vi den sha något som kom i sommras tror jag ,, den var skön att åka nu. efter det gick vi i affärer , då köpte vi båda varsin filt och godis (a) eftet gickvi runt i mer affärer sen åkte vi hem vid åtta , men vi fick åka 10 egentligen. jag hade bara så ont efter den sprutan , när jag kom hem åt jag lite och tittade på idol. DUMMMMAAAA, Tooooooooove skulle vinna alllt . =/




Idag : jag vaknade typ 1 , då satte jag på datorn och tvn. vid halv fem hämtade malles pappa mig då drog vi till malles dans. så sööta dom småbarnen var ;O vissa dansade bättre än alla. nu sitter man här vid hennes dator och väntar på att hon ska komma hem efter sin andra dans.
, jaha nyss skrev sin kille " tänk om det skulle ta slut mellan oss" alltså haaaalllååååå :OO jag orkar fan inte .............. :'(










KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?