Musiik musik!

2009-12-06, 19:17:40 / Kategori: Allmänt
Nu har man bara lyssnat på musik igen , sen ännu mer bråååååååååååååååååååk. Så man har inte så mycket att säga här , det blir bara bråk eller musik eller film. Jag måste väl ändra på mig, annars vet jag inte hur detta kommer bli. Jag får verkligen inte det liv som jag vill . :'( så mycket som jag har hoppats. Jag skulle ha lyssnat på min kompis som sa att jag inte ska ha för höga förhoppningar. :'( fuuckfuuuck.. fatta att jag älskar dig dig dig , fatta att det är dig jag vill leva med , snälla kan du inte bara inse mina känslor. jag försöker bevisa dom för dig. jag försöker ge dig all min kärlek fast att jag har det skit hemma. du sa själv " du ska få den bästa 1årsdagen" och nu har du ändrat dig helt helt.









KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?