Torsdag & Fredag den , tredje - fjärde,09

2009-12-04, 15:36:31 / Kategori: Allmänt
Torsdag - i skolan hade vi ganska kul men vi snackade för mycket på lektionen hhahaha. vi fick typ skäll hihi, och vi drack mycket te :O , sen efter åkte vi in till stan då skulle jag möta älsklingen. men vi bara bråkar vadfan, han skulle skrämma mig vi skrämde han mohahahah ^^ och man fick glögg med peppakaka som alltid (: vi gick runt lite i stan med den jobbiga ungen hahah , senare åkte vi till ett ställe och umgicks, köpte pepparkaka. Då satt jag bara i älsklingens knä och åt , pussades och retades. men han sa att jag börjar väga hahahha.:O sista tiden var vi bara inne på toooa hahahhaa , alla knackade och bankade .



Fredag: mötte man älsk i bamba, guuuuuuuud så jobbig. vi bråkar alltid i bamba nu hahahha, sen kramade jag honom efter skrek vi och gick varsitt håll :O hatar det!! ska försöka fixa ihop oss nu fan (aaaaaaaaaa) jag och liillen ska till lisse snart , mys (:





 skrev jag. :$






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?