19/11-09 - 22/11-09

2009-11-22, 16:13:11 / Kategori: Allmänt
Ja då har man inte skrivit på länge igen då ;O Shit men det blir så ibland tyvärr. eftersom att jag har sån jääävla comviq sak som internet. I torsdags träffade jag älskling igen , vi åkte hem till honom och kollade film (: i fredags köpte jag min nya mobil som är ganska bra. :) Och igår (lördag) var jag också hemma hos älskling , då tittade vi på hundtricket sen fick jag lite mat där , det var mys med hans mamma (: hon var så söt för hon sa ; nu har du världens sötaste flickvän och mamma. så sött sagt ^^ efter det åkte jag hem och fick flipp på min data , jääävla comviq skit...

Vi kom nyss hem från stan , vi åt på Mc sen köpte vi en sak , fy vilket väder .. men nu är man med lillen och ska kolla film.







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?