25/11-09 - 28/11-09

2009-11-28, 13:56:54 / Kategori: Allmänt
Onsdag : Då åt jag mat med älskligen och hans mamma (a) sen hängde han med mig till vagnen då pussades vi som vanligt. <3


Torsdag : Träffade jag också honom , då småbråkade vi :( när vi kom hem till honom så tog vi macka med cola hahah. Efter det skulle vi titta på film då hände något, han var inte där jag var . jag låg i hans säng då var han på golvet,sen var han i soffan sen toaletten och aa. jag fattade ingenting, han började banka sitt huvud i väggen då grät jag för att han inte snackade med mig. :( vi är liksom ett par.. när jag åkte hem hängde han med mig till vagnen båda var ledsna..


Fredag: Ville jag snacka med honom i skolan , men han bara töntade sig. fan det gick typ inte , jag frågade varför vi hade såhär då sa han bara att vi bråkar mycket men det har ju gått några månader sen vi gjorde det! :( och så sa han " jag vet inte hur vi .... aa ska göra" fyfan då började jag lite men jag höll inne det, han tittade på mig och sa att jag såg gråååtvärdig ut.. men klart liksom , när vi gick till klassen sprutade allt ut! :O men senare skrev han att jag är den bästa tjejen och att han ska ge mig den bästa 1årsdagen :O det måste han med fåå. på kvällen var jag bara hemma och tittade på idol. jag träffade lillen med:P


Och nu är jag med malle.










KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?