Är fortfarande med Malle (A)

2009-11-22, 20:02:15 / Kategori: Allmänt
Vi började titta på en film som var ganska bra sen har vi bara lyssnat på massa musik. (: Jag har skickat till älsklingen med som jag älskar så mycket. Vi ska träffas imorgon igen :D Nu har vi 11månader och 5dagar det är en bra början (a) jag hoppas på fler månader , för det är den största kärleken som är såhär stark för oss båda. Man går igenom så mycket, svartsjuka,tårar,skratt m.mm som man verkligen måste kämpa med. Jag är en tjej som har lätt för att bli svartsjuk , det ska jag jobba med annars kan det gå fel. :( som när han tittar på tjejer så blir jag lätt sur =/ det är nog för att jag älskar han så mycket och för min svartsjuka. Han blir också lite så när jag säger , vi ska alltid härma varandra. Om han retar mig så retar jag tillbaka då skrattar vi men ibland kan vi vara sura ett tag hahah. Jag hoppas att vi inte kommer bråka så stora bråk som vi hade en gång fy vi ska sluta småbråka. Fast nu har vi det ganska bra (: Jagälskardigså <33





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?