19/4-2010

2010-04-19, 20:03:00 / Kategori: Allmänt
Hejsan det var ju inte igår ne .. Gud massa har hänt nu ååh, men jag har varit ute varje dag med massa folk som sagt därför jag inte har kunnat skriva och min msn är cepe. =/ Vi har haft kul precis varje dag , först stan sen båt sen mc sen Hjällbo sen hmm så varje dag typ. :) massa kul , men igår var jag med killen då blev det allvar igen. Shiit jag kunde inte hålla inne mina tårar så jag grät på vagnen då tittade folk men jag kunde inte hålla inne mer. Det brukar bli så , eftersom att han inte vet vad vi ska göra med varandra IGEN! :( jag vägrar verkligen släppa hur myckte än smärta jag får, man kanske inte ska ta så mycket skit men jag gör det .. tyvärr!! :'(  jag älskar dig såå så mycket, men jag gillar inte höra alla ord fast att man ska vara ärlig, jag vet att jag inte är den smala fina tjejen med perfekta kroppen med stora bröst och blaaa.. Om du nu vill ha en sån tjej så visst ta det dåå , men jag lär inte klara av mycket efter den dagen. Och klart som fan att jag kommer känna massaaaa smärta när jag ser dig med en annan tjej .. Liksom HALLÅÅÅ???? Du är min första största kärlek , du måste inte tro men det är sant. Det svider så jävla hårt att du inte har lika starka känslor kvar , jag har det fan.. :'( därför jag grät hela natten och jag har knappt jobbat idag, jag har varit gnällig och daah. ;:'( jag vill inte ha såhär jag vill kämpa med dig sen se var vi hamnar. :( jag känner på mig att jag inte kommer satsa mycket på skolan mer , jag pallar inte med pappa dig och kompisarna .. nu måste jag fan dela upp mig med alla!!!! Det är dig som jag tänker på mest, att vi ska ha det bra och så. Jag finns för dig , :'( Snälla kämpa med mig.. det är la bara att ta en dag i taget? När jag säger det säger du bara "jaajaa" det skulle varit bra om du höll med mig , jag stör mig på att du inte gillar mina kompisar och jag inte dina , ska det alltid vara så? ääh huvudsaken är laa faaaaaaaaaaan att vi älskar varandra och gör det bra av saken eller? .. :( du är ju den ända som får mitt hjärta att pumpa , du får mig till liv igen när jag som mest vill försvinna. :(



dagen idag var sådär... först fick jag ingen kram i bamba av dig sen bråkade alla om mig så vi gick varsitt håll, guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud!!!! 







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?