23/4-2010§

2010-04-23, 23:07:25 / Kategori: Allmänt

Jag vet inte hur man ska säga hur dagen var , på morgonen var jag på så jävla dåligt humör shit jag kaxade mot alla marcus med. :o så han blev sur sen kaxade jag mot dom i klassen hahah fick damp på en dum unge. på rasten var samma men när vi åkte in till stan för att äta var det bättre och i allum var det bra men man blev varm och trött, jag hittade en tröja. :) på bussen fyyyyfaaan det var så äckligt, en spydde fyyyfan fyfan jag fick panik och gick längre fram för jag satt bredvid honom och jag mådde illa redan :O BLÄÄÄÄÄÄ!! när jag och emme kom till stan gick vi och snackade lite senare kom malle då stack vi till min kompis och hennes kille , hahhahah fan vad kul vi hade. ;D dom höll på med varandra som fan , vi fick dra i dom och allt waaa :O men kul hade vi, jag och en kompis gick runt själva och snackade då var min kompis med hennes kille och malle. (: sen var vi i gräset och sånt, jag kastade vatten hahhaha ;D det var längesen man hade så kul , dom är alltid roliga jag och min kompis skrattade som fan så jag fick gå på toa mycket hahha.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?