25/4-2010

2010-04-25, 21:53:58 / Kategori: Allmänt
Då har man varit hemma sen nio nu då , jag och Malle vaknade massa för att dom bredvid har festat som fan inatt och imorse shiit.. :o skrikit och dansat sen massa annat , så vi gick ut och kollade hahha fyfan vad kallt det var på natten. ´Men idag gick vi upp vid ett så skööööööööönt, då fixade vi oss sem drog till några kompisar waa vilken dag. Vi har höll på i gräset och skit men dte var kul ändå jobbigt , jag fick panik och slog till en hahahah. :O malle tog hans keps och min kompis var med hennes kille så sööta är dom , när dom var i garaset var vi ute för jag ´tyckte att dom skulle få vara ensamma med. hahah vi hade kul ute, malle baara frös stackarn. (: när solen kom fram satt alla vi ute och busade guud , ;P jag ska inte klaga vi hade kul ändå, juste kastade vatten på varandra med HAHAHHA kulkuuuul , fyfan vad kallt jag hade det ett tag.. :$ det kommer bilder snart .



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?