26/4-2010

2010-04-26, 22:06:44 / Kategori: Allmänt
Kom hem nyss igen , vilken dag igen. Skolan var okej i slutet vi satt ute sista lektionen och målade det var ganska kul. :) När vi slutade stack jag och två kompisar till stan och åt mc sen gick runt. EFter det åkte vi båt hihih kul , senare åkte vi till Hjällbo då var dom jobbiga. Waaa, jag skrek och allt haha, men det var skönt väder. När vi kom fram träffade vi på två killar dom bara jobbade och jobbade, så jag gick runt med mina , gapa och allt. :D när vi kom tillbaka jobbade dom mer då dansade jag och sånt, satte mig på gatan med. (: Till slut åkte vi till stan igen och jag köpte en sak, efter det gick vi ut och slog varandra hahahahha det var kul. alla bara tittade på oss ;) denna dagen var bra , :D men marcus såg jag , han var helt knäpp, bara skeet i mig och han har jag inte sätt på två veckor.. :( , bilder kommer på fredag ..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?