..

2010-04-09, 14:45:06 / Kategori: Allmänt

8/4-2010 , var jag på bio med en brud , när jag åkte till stan mötte jag upp henne då gick vi och käkade. Det blev massa massa tjöööt , sen gick vi bara runt i stan då träffade jag på några. Vi gick runt ute med då fick jag en glass , när vi åkte till bion så satte sig en gubbe bredvid oss hahah han var knass fan men rolig. Och när vi kom in i bion så var det bara vi och två andra där :O sen kom massa,där tjötade v massa med innan den började. Den var ju bra tycker jag men man fick verkligen damp på dom , fyfan vilken klass och vilken mamma :o så kan man inte hålla på , jag hade med så innan med min ... men uuuch, det bästa är att den är inspelad HÄÄÄÄÄÄR!!! :D Tack för en bra dag&kväll gumman, (: <3











KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?