26/8-2010 , NRJJJJJJJJJJ IMORGON!!!

2010-08-26, 22:24:30 / Kategori: Allmänt
Jag har inte mått bra fyyfan har inte haft ork att skriva, tagit prover och skit. har fått gå ut varje dag för luft och ulkat massa, har bara velat sooova och inte vakna ... :( menmen, igår var min första skoldag typ den kunde inte bli bättre. :) så vi buuusa i skolan haha, alla sprang fram till mig jag var nog inte beredd på detta :) det kändes bra, vi dansade på rasten och allt. :) hehe men idag då shiiit jag åkte med min kompis till matte mm fyfan vad jobbiga ett tag ville jag bara gå men jag stannade. alltså ooorka kasta äpple på oss allvar. =/ jag kastade fan tillbaka på jonas HAHAHAH rätt på ryggen ;) och slog matte jag är stolt fan. =D jag fick damp flera gånger på dig du är så elak nu och fyy =/ skäms på dig, det roligaste var fan när jag droooog ner dig på stenen HAHAH.;) jag kan inte fatta att jag har slagit dig så och guuuuud vad du ska säääääga " VAD GÖR DUUUUUUUUUUUUUUU" det är inte din sak heller. inte att vara så dum mot lull heller .... dumma griiis, nu ska du vara dig själv igen innan Malle kommer hahahha. hon sa så ;) jag saknar dig den som jag lärde känna inte denna killen .... och HATAR joonas du vet det du blir helt knäpp med honom ... det känns som om du har något emot oss. men när vi skulle hem mötte vi upp alle och nicco aa fan =D fan vad kul vi dansade i centralen och skrattade massa, tog dricka av nicco , alle kramade mig och dansade hehe (: vi tre hade kul på toooa med hahah ;) seexiiigt.  juste jag har lagt mig 8varje dag =/ men nu typ tio.



 igår.






























Shiiit när jag kom hem hade pappa städat mitt rum lite, tvättat golvet och han är inte arg för att mitt bankkort är borta ,han blev inte arg för min nyya mobil fast att den var dyr .. OCH JAG FÅR GÅ PÅ NRRRJJ IMORGON MEN VA HEMMA SENAST EEEELVA..:O:O seeeriööööst!!!! :O han kom in och visa sina nya kläder, waa..:O



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?