29/8-2010

2010-08-29, 21:33:01 / Kategori: Allmänt
Idag åkte jag och mötte Lull i hjällbo för att möta hennes kille, i början var det tys stämning för jag gick ut lite då frågade Matte vad jag gör. =/ jag bara " du ville ju aldig mer se mig så är här istället" han bara ; NEEEEEEEEEej kom in nu , glöm det. Då gick jag till dom , han kom med en kram...:O dom skulle jobba eller något , jag sa att Lull skulle vara med hennes kille men ne då skulle dom kasta Plommon hahahha jag hade kul där =D hahhah jag pricka matte hiihi. =D där var vi lite sen gick vi in igen, då pussades dom wiie.:) Jag tycker att ni verkligen passar tro mig ingen ska sabba för er och ni ska träffas så ofta ni kan (aaaa) det kommer jag fixa ihop, nu är matte inte sur på mig mer ... =/ huuum! usch vad trött jag blev, städade lite och nu är det film .:)






 <3





Imorgon får jag dela upp mig haha (; tror det blir bra ändå!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?