30/8-2010

2010-08-30, 22:27:46 / Kategori: Allmänt
Hahahah skolan var rolig vi hade drama hahah det var nog det roligaste idag , sen åkte jag och Lull till hennes kille han och matte var lite sjuka. Jag tog hand om matte lite hehe, och så jobbade dom då var vi där och åt plommon hahah skit gott (: dom kom till oss ibland för att busa, jag fick sån flipp på matte ibland sen gick det över haha, och pierre busade jag lite med också Lull bara skrattade. =D vi var där ganska länge, när matte jobbade snackade jag med Pierre och när han jobbade snackade jag med matte :) vi har snackat om att göra saker ihop som idag snackade dom om att sova i skogen HAHAH raggare alltså. :p Lull&pierre ska alltid hålla ihop, alltid.:o efter det drog jag och hon till stan och testade saker, jag vill fan ha 2 adidas saker :( och ett par skor men aaaja , efter drog jag hem för att äta och vila. :)













Imorgon blir det Lull&Madde :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?