.....

2010-08-06, 23:27:04 / Kategori: Allmänt
Jag har lärt mig att man ska vara sig själv och göra det man själv vill. Låt ingen annan bestämma över dig eller hur du ska vara. Skit i vad andra tycker, det är vad du själv tycker som spelar roll. Livet är för kort för att leva efter andras åsikter. Om någon tycker du har fula kläder på dig, så låt dom tycka det, det viktiga är att du själv tycker dom är snygga.
Varför ska man bry sig om vad en främmande människa tycker, en främmande människa som man kanske inte ens kommer att träffa igen. Man ska njuta av livet, och ta vara på det man har. Om du har en dålig dag, tänk på att nästa dag inte behöver vara likadan. Om du känner dig ensam, ta kontakt med någon, det finns 9 miljoner människor i Sverige, så tro mig, du är aldrig ensam. Lev varje dag som om det vore din sista!



Det hjälper knappt mig menmen..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?