Grillningen.:)

2010-08-04, 22:11:55 / Kategori: Allmänt
Jag mötte emme i stan så fixade vi en sak sen gick vi bara runt runt och helt plötsligt sa jag " shiiiiit den är redan halv fem" då sa hon att hon hade sagt det men att jag inte hade lyssnat haha. ^^ vi drog till nicco sen drog alla vi och samuel till slottis hahah shit dom kunde inte tända en grill waaa men till slut fick vi mat.:) Jag och emme drack upp typ en hel dricka och dom märkte inte HAHAH! =D jag började frysa från ingenstans men vi hade mys.:) satt där med skratt och skrik höhö, innan vi skulle dra kom alle.:( och hannah , synd inte innan. :( vi alla hörs ändå imorgon.:D


























 ååh en varm skön säng,skön pyjamas, en braaaa film och något gott att äääta :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?