Kom hem nu!

2010-08-12, 23:57:14 / Kategori: Allmänt
När jag var på bussen så drog såklart min jäääävla mobil , jag fick panik fan det fick jag jag började banka med den och allt haha, herregud jag fick panik. När jag kom fram till stan var ens inte malle där då blev jag lite arg först sen väntade jag då snackade en jobbig sak med mig guuuud..jag kollade på nästa buss men ne , då stack jag till centralen och waaaa där var iallafall ellie (: så en hittade jag, jag la in mitt simkort i hennes mobil och ringde malle då hade hon tydligen kommit fram hahah :o helt knass. Vi gick och åt , där hade vi kul sen kom det lite folk dom gick vid med ut och bara skojade lite. :) vi kom på att vi ville på kalaset , så vi skulle gå upp och kolla på en dans den var la sådär malles är mycket mycket bättre.:O efter det gick vi och hämtade en till sen fick jag pengar av alle till en sak som jag verkligen ville ha, tacktack gumman!!! =D jag köpte den med ellie medans dom andra gjorde lite annat, efter mötte vi alla och gick upp mot postedion eller vad det heter.. där var det massa folk waaa, skulle lyssna på amdanda jensen uuusch, vi hände med ändå. fullt med folk,när vi väl var inne i musik så var frida rolig hahahhaha hion hade sånt skratt att malle fick damp HAHAHAHHA så jag skrattade. vi dansade i regnet och bara va :D jag kunde inte sluta skratta fan,när allt var slut var det så jävla mycket folk över allt på mc och pubar shiit.:o vi gick i spö regnet uusch. detta var kul :)














AMANDA JENSEN!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?