Mc&Hjällbo!

2010-08-10, 20:40:55 / Kategori: Allmänt
yes när vi skulle till Mc orkade jag inte gå mer knass, jag satt där malle beställde mat sen kom emme. Jag blev lite chockad,vi snackade och åt. När hon drog hem köpte vi lite saker sen åkte till Hjällbo då mm. Det var ju fan en dålig ide jag kom med usch vi skulle aldrig ha åkt, jag ville bara hälsa ville bara kolla så att allt var bra sen kom dom tjejerna ååååååh. Vi ville bara ha med Lullie det ville vi verkligen mer än något annat, som när matte kom sa vi hej sen kom Pierre med 2tjejer då jävlar vad vi sprang. Vi stack till affären sen när vi gick ut VAR DOM DÄÄÄÄÄR!!! så vi sprang över vägen, dom satt kvar vi gick tillbaka satte oss och vänta sen kom dom igen och ropade på mig jag sprang utan skor hahahah och stannade upp på vägen då kom Pierre när dom andra kom stack vi. Vi kollade på dom i smyg hahha och gick till killarna när dom hade gått, snackade lite men fick inte veta det vi ville OCH SÅ KOM TJEJERNA IGEN!!! Vi stack , dom stog as nära mig men sa inget varföör hade dom jagat oss typ en timme då?? =/ efter åkte vi till stan och tog det lungt, jag satte mig på asfalten hahah orkade inte stå!











Träffa älskling imorgon!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?