NRJ IN THE PARK SEN LISSE ETT TAG!!! =D

2010-08-27, 23:54:00 / Kategori: Allmänt
Yeeah, jag åkte ganska tidigt och mötte upp Lull vid lisse :) vi gick runt sen sprang på toa sen gick runt igen och jag trampade i en vattenpöll såklart. ^^ Malle kom men vi märkte inte , Ellie kom springandes sista minuten trodde jag men ne vi hade tid det var skönt, sen letade jag efter Madde hitta ju inte.:O jag träffade på en gammal kompis , vi snackade massa innan det började :) när den dära DJN kom så hoppade ju hela liseberg hahah :D vissa var bra låtar min låt kom fan, åååååååååh jag sjöng och dansade med Lull (: när allt väl började hahah shiiiiit vad man hoppa och skrek, vi var sååå galna det roliga var att LUll skreeeek som mig =D så roligt blev det då. då vi köpte napp sa hon som jobbade "åh det ser gott ut" till min mat sen kom en tjej och tog :S jag bara Okeej =/ knass, men detta har varit så kuuuuuul , jag sa ju att jag skulle ta med Lull =D när Raabiih kom hahahha då fick jag damp haha och när den sista kom , RASMUUUUS då höll vi alla om varandra och sjöng sen kom en kondom upp i luften :O HAHAH! ALLE FATTADES FYYYYY!!!!!! ååååååååh ville ha med dig .. när jag satte mig på gatan eller aa så kom en kille och frågade om jag hade sätt en med ett stort huvud HAHAH jag bara " hahahahha va stort huvud" =D och sen kom en annan kille då blev jag rädd och sa hjälp han sa förlåt haha, sen innan vi åkte hem sa en " men det är ju hon " jag bara ; aa jag =/ då visste jag vem det var , vi snackade massa massa =D jag ångrar inte denna kväll, så kul vi hade. i affärerna på lisse med , guuud vad ni skrattade när jag testade saker som hatten höhöhö :$



















tar mer bilder sen

JNY ©

sv: hahaha jaså? hur känner du igen mig så väl då? :p jag känner inte igen dig tyvärr så har inge minne av att jag sett dig heller ;P varför var det så äntligen att du fick se mig? :D



2010-08-28, 20:29:12 URL: http://duvethonjny.blogg.se/

JNY ©

hahaha okej :P vart på liseberg såg du mig då? :)



2010-08-28, 22:24:01 URL: http://duvethonjny.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?