13/12-2010 OM HELGEN!!!

2010-12-13, 22:17:14 / Kategori: Allmänt
Fredag ; hade vi det bra i skolan , jag kommer knappt ihåg haha men alle hängde med oss till stan sen hängde jag med ubah hem . hahah hennes syster va för rolig fan , hon skrattade åt mig helatiden hehe. ^^ jag satt med henne , fick saft och hennes familj är ju söt. Hennes mamma är söt hennes pappa är rolig och syskonen hmm haha. Sen gick vi ut på en promenad det va skönt men jag gillade inte hjällbo , påvägen dit hade vi fett skönt varmt och så. När vi skulle ta bussen missade vi den för jag tappade byxorna och hon ramlade i snön HAHAH så jag skrattade fan vi som ville med den igen , det va bara att ta vagnen till stan sen byta . men waa då tog vi fel vagn hah :o och så kom det ett jääävla luciatåg i vägen , så vi kom lite sent .. då vi kom fram hittade inte vi dom andra , ringde och ringde och ringde men ne . sen ringde dom då va dom där vi hade kollat och vi kom in , vi kunde ju inte gå ut igen .. vi kollade efter dom , ändå hade dom kommit in på något sätt ... :S alle va inte glad i början vi väntade på Camilla alle bara " vi ska VÄÄÄÄNTA , väääääääää n ta " sa hon i mitt öra jag ba haa? då hon kom började vi gå på saker på liseberg uuusch vad kallt , det va så jääävla kallt och mycket folk. vi hade kul och snackade om allt , mina fötter va så kalla jag bara klaga hehe. Camilla köpte varm oboy som jag smakade på , så tog vi bilder när vi inte orkade gå runt sprang vi till spelhallen det va kul men dom tjejerna som hängde efter oss va där med och skulle ta kort.  det ville jag verkligen inte , vi spelade ganska mycket jag vann en liten elefant HAHAH ^^ där va vi ett bra tag , ubah skulle hem då tänkte vi äta men hon stannade. :) ÅÅÅÅÅh vad gott med min favvvvo kebab JAAAAAAAAAAM . Nicco åt nog för myket som vanligt och jag blev mätt vi satt där ett bra tag(: efter det åkte hon hem då åkte vi typ med det va så kallt men innan köpte jag klubba , jagfrös . Innan hon åkte fick jag låna hennes skor hahah =D jag&alle väntade på tåget samtidigt , vi snackade och tog en bild <3 va hemma lite efter tio.





















 tack för denna dagen .<3





Lördag ; Sov jag ganska mycket , när jag kom hem från lisse hade pappa lagat mat och te vid halv elva det va så gott att komma in till det.  men när jag vaknade på lördagen visste jag inte vad jag skulle göra , jag låg kvar ett tag och tänkte så jag bestämde mig för att sticka och SMYGA på några hahahah det va kul.. malle kom med mig , vi kollade på er som fan , sparkade på dörren och drog i den hahah malle gjorde det hon va rolig. jag va rädd men gjorde det ändå , jag va arg på er och ville störa som fan (: hatade allt med er men aa jag lyckades hahah så kul vi hade när du skrämde oss så vi fick springa hahhah ^^ jag halka malle med , när ni kom ut då JÄÄÄÄÄVLAR vad du skrämde mig ... det kändes så jävla fel och dåligt att få se dig så nära igen usch jag mådde inte bra av det så det va bra att du stack upp medans hon gick uuusch ... att du kaxade på sms men inte framför mig shiit ge dig , du skrev " dra åt helvete JÄVEL" men du vågade inte komma ut det tog 1timme herregud .. jag ville inte slösa all min tid på dig .. när du kom frågade jag varför du kaxa det kunde du inte svara på du :S sen jävlar vad jag kastade snööööö på dig , brotta ner dig , mula dig och aa HAHAHHA . jag va så arg så det va rätt åt dig tro mig , jag hoppade på dig 5gånger med hahahh ;D där fick du efter allt hoppas du blev kall . men det roligaste var när malle skrek på dig hahahha du gick och sa ingenting sen kastade du in i mina kläder men jag arg ELLE?? som fan ,, fan att det blev kul till slut detta skulle sluta DÅLIGT inte bra .. :S när vi satt i svalen va du NÄRGÅNGEN ...:S:O du får ta det lungt , jag ville inte det märkte man jag kramade dig lite lite men du massa ... ta det lungt innan jag slår till dig igen . =/ ochatt vi skulle gå baara för dom tjejerna , ÖÖÖH!!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?