15/12-2010

2010-12-15, 22:47:40 / Kategori: Allmänt
usch vilken morgon , jag var tvungen att åka tidigt som vanligt så jag va så jävla trött och jag är inte på humör .. vi hade bild , jag satt bara där eller låg på bordet men dom fattade varför . när ubah kom började jag fixa med ett ljus som blev sådär jag kan fan bättre .. =/ jajaj , i bamba hade vi ändå ganska kul vi alla snackade . Där satt vi 1timme hahhah så kul , jag väntade fan på killen eller ... ACCEPTERA!!! sen skulle man åka en äcklig båt för att dra på en läsning snacka om att hon va rolig&bra hahah jag skrattade även om jag inte ville visa mig vissa gånger som folk kom och sa .. även träffade jag MASSA som jag kände wiiiie =D Jennie jennie jennie helatiden till och med när jag va på toa hahah :O herregud , när vi fick en kort bensträcka tog vi te och snackade , när det va slut hängde jag med Ubah efter det åkte jag hem jävla tåg som ska krångla som ALLTID!!!!! jag sov en 1timme innan saken här hemma väckte mig .... DUM!! Ville sova mer och komma ifrån detta som jag är så jääävla ledsen över som alla vill veta , jag orkar knappt det är alltid problem med mig , bråk med mig , problem med mig , folk som sviker , folk som sticker & blabla .. alle snackade med mig hela natten fyyfan vad bra ord hon sa va , jag blev så glad av dom och skrattade med tårar :''') hahah hon är för go , vi ska kolla om jag kan bo hos henne ett tag och hos killen ett tag jag behöver det mer än något annat nu ... allt är så JÄÄÄVLA begränsat!!!









Fanfan älskling har inte svarat på hela dagen och va inte i bamba :o .... nu börjar jag bli orolig .. :( jag vill inte såra dig på detta sätt som jag gör eller aa det är en annan person fan .. jag vill bara leva med dig , bygga upp allt med dig , skaffa familj med dig och lägenhet som vi ska köa början på nästa ÅR.:O det är snart , jag kommer vara så lycklig och mognare efter det . snacka om att vi ska göra ALLT tillsammans då .<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?