18/12-2010

2010-12-18, 22:43:50 / Kategori: Allmänt
Nu så ...



Torsdag , va det asvlutning på dansen faan jag ville inte det jag vill dansa mer ju .. :( så vi fikade lite och snackade massa med alla . Sa våran facebook och dansade hehe , efter det va jag lite i stan sen åkte jag hem och somnade höhöh ... 





Igår : ååååh jag va så nervös på morgonen kom försent och så . när jag kom dit hade vi rast alla snackade med alla och det blev senare lektion (: när vi skulle äta åt vi länge kan jag säga. på lektionen fikade vi jag visste inte hahah , vi jobbade ju lite när vi slutade va jag med alle , nicco en till. Alle skulle fixa mig , vi visste inte var vi skulle vara. men till slut åkte vi hem till henne , tog en cider och snackade (: hon började med mitt hår aaaaaj , sen snackade vi och så tog hon lite till det blev fint. ^^ hon sminkade mig med , vi hann inte allt det sista gick fort haha . Jag hann med tåget iallafall tur , åkte in till stan för att möta älskling (: jag väntade på honom , han tog mig på ryggen då skrek jag :$ vi gick tillsammans till resturangen fan <3 vi stog där ett tag med folket , kom in och satte oss så visade båda vad vi hade på oss hahah . Kolla på vad vi ville äta , snacka om att vi fick en STOR DRICKA!! jag va lite blyg och nervös men det gick bort , medans vi väntade FRIADE han :O:O:O fyyyfan vad sött det va , vi satte på varandra ringarna tittade på varann och puss :$<3333 den är så fin , jag kollade på hans helatiden den passar , där satt vi glada och åt. vi skulle smaka av varann vi tog armarna sådär i kors hahah sånt ät sött samma med drickan :$ jag berättade om min dag han om sin (: jag va så glad när jag gick på toa fick jag en kompis ahahha så jag skrattade hon va snäll :o vi snackade där satt vi 2timmar sen åkte vi (: vi delade på glassen med , han tog en sked till mig gulligt. jag va glad hela kvällen ville inte släppa honom då sa han " så är det ibland älskling" :( 












Idag ; åkte jag till stan för att möta killen (a) vi köpte lite saker till hans pappi , det gick bra och lite till mig . handi hand i hand i stan <3 efter det fikade vi (: och när han åkte åkte jag till lisse ..





















Lite städning nu!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?