1DECEMBER!!!! :O

2010-12-01, 23:01:41 / Kategori: Allmänt
då kom jag sen till skolan igen , jag orkar inte alls .. men det rullade på , hade älskade bild då som jag älskar så det gick bra.  plus det var fett god mat hahah ^^ vi slutade 1 så jävla skönt , då drog jag , ubii och en till till stan innan pojken kom . när han kom fixade vi lite och jag köpte lite julklappar (: efter drog vi hem till honom jag va så trött , vi vilade lite (mys) <3 och kollade på tvv plus bestämde lite =D när jag skulle hem hängde han med mig även om han frös så sött , va lite i stan och fixade lite till . träffade den som jag är VÄRSTA ovän med , det gick ttyp "bra" :S snackade om massa annat men ville hem , hann bara äta lite och så. =/






 <333







Väntar tills imorgon fan.. :)




Jonna

sv: vill du? Läs mer på www.design.beldo.se och lämna kommentar om du är intresserad :)



2010-12-02, 19:10:56 URL: http://joonnas.beldo.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?