30/12-2010

2010-12-30, 05:35:15 / Kategori: Allmänt
Vilken natt, jag snackade med pojkvännen tills 2 typ då snackade vi om våran framtid fan.:) att vi ska börja med att bo i en 2a tills han får ett bra jobb och jag går ju i skolan då , sen när vi båda har ett fast bra jobb kommer vi spara pengar tillsammans för att flytta till ett stort som vi båda vill. det är det som är bra med honom vi båda vill bo stort (: och vi båda vill ha stor säng och bra datorer haha , så sa han att vi kommer skaffa en familj tillsammans om runt 3år. :O SNACKA om att jag blev glad, han började snacka om ett konto till dom och ett konto som vi ska ha tillsammans och lägga in 500 varje månad , det tycker jag lät bra (: jag sa ja till allt han sa , först sa han att vi kommer skaffa barn om 20år jag ba ok.. hahah ^^ detta är på riktigt nu fan ååååååh...;D<33



 en av våra första bilder!
 1allahjärtansdag <333
 2allahjärtansdag <3

får hoppas det kommer en 3a :)
 förra nyåret :)





fyfan vilken natt jag har då , har bråkat och bråkat och bråkat på sms... det va inte jag som börja så nu har jag kaxat tillbaka , nu denna TIDEN får jag ett " FÖRLÅT" och massa fett låna meddelanden som bara tar massa plats ..

kimberly baby johansson

hihi jaa vi ska göra det :D <3



2010-12-30, 20:01:55 URL: http://kjjohansson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?