I Loove You!!

2010-12-31, 04:00:46 / Kategori: Allmänt
Hur många dagar som än passerar så vet jag att jag har dig vid min sida, vad som än händer mellan oss så kommer jag alltid finnas för dig jag kommer alltid älska dig som jag gör . jag hoppas att vi inte kommer glida ifrån varandra det är en dålig ide , vi ska kämpa tillsammans som vi alltid har gjort vi har klarat oss i lite mer än 2år nu. :) för att du och jag är menningen med varandra älskling (: jag kommer kämpa med dig tills vårat sista andetag , jag kan inte vara utan dig vi svor på att vi ska ha mer år ihop. Det lär komma massa hinder för oss genom åren , tillsammans klarar vi allt kom ihåg det baby. du är hela min värld aldrig ett liv utan dig NEVER. Liksom efter allt som vi har gått igenom , allt som vi har byggt upp och alla dagar jag kan inte släppa dig. JAG ÄLSKAR DIG! <3



 Julafton , 10.
 förlovade 14dagar nu , känns som en EVIGHET!
 looooove.

Claudia

ehm haha va pinsamt, har du blandat ihop mig med någon eller är det jag som har dåligt minne? :P



2010-12-31, 16:11:56 URL: http://claudiias.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?