Kollar film!

2010-12-26, 03:58:16 / Kategori: Allmänt
Är inte på humör , vi kom hem runt halv ett typ. När jag vaknade drog vi till backa vänta på 37an hahah en äcklig gubbe satt med oss usch blää .. jag gillar inte den bussen det kommer för mycket minnen , när vi tog färgan kom mina kusiner fyfan vad kallt det va men fint med solen. då vi kom fram kom min andra kusin så stoooooor han är nu. :o jag baara shiiiit , hans lillasýster är med stor. Har inte träffat dom på länge , jag fick en stor kram av hans pappa och ett Grattis sen sa alla grattis och frågade när förlovningsfesten är haha .o hur ska jag veta? ^^ vi väntade in alla , jag och kusinerna satt vid datorn kollade bilder och åt massa godis , sen fick vi varsin cider (: och glögg , dom frågade om ringen och så :) snacka om att dom SMSA waaaa :o sådär va jag innan men inte nu , jag vill ens inte skicka så mycket nää .. det tog långt tid innan maten , passade på att ta bilder med två st. vi sprang runt lite hha , när vi skulle äta satt jag med dom , vi satt ett bra tag och efter spelade nästan alla spel (A) jag somnade i soffan lite, fyyfan för min mage va tvungen att gå ut lite det va bättre. vi skulle få våra prisenter när jag kom in , fick 2000 av pappa , 2parfymer, 200 av faster , 2presentkort och hum? pappa ska hjälpa mig med hemma bio och Lsd :D det blev jag glad över iallafall, vi fick lite gröt och skit sen va alla trötta hahah. i bilen somnade jag nästan , i stan va folk och poliser :o polisen kom in i 52an:O jag är lite sådär nu , fick ett samtal va en full sak detta gillar man inte ...








nyår lär bli bra!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?