L , M & J!

2010-12-26, 23:36:02 / Kategori: Allmänt
Sov ganska länge idag snacka om skönt , sen åkte jag till stan då kom M :o jag ville gömma mig hihi. jag åkte med honom till hjälle och hjälpte honom att gå så full och bakis han va . där va lull , hans syster kom så vi spelade "fotboll" hahah snacka om kul. ^^ jag blev varm och trött men vi hade kul och bra musik på xD hennes mamma ropade på henne så vi stack. Fyfan vad kallt det va då , massa snööö brr. då vi kom till stan va det stängt och så , en äcklig gubbe snackade med en tjej och frågade henne vad han ville hon sa att han frågade om hon väntade på någon jag HATAR såna ... så vi va med henne , snäll va hon (: efter stack vi på bussen hem , jag va så trött jag somnade i 20min haha!




 du är som en syster ju!


therese ' ♣

tack sötnos :) <3



2010-12-27, 10:17:20 URL: http://carelillen.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?