Skolan!

2010-12-09, 22:48:03 / Kategori: Allmänt
Japp jag va i skolan , jag ville inte upp så gick och la mig igen. Kom dit vid huuum , tio men då mötte lull upp mig så snackade vi och gick en SKÖn promenad .. (: min jääävla cepe mage börjar igen och bråk på morgonen ...:@ När alla såg mig i bamba hoppade dom på mig en efter en , jag va inte berädd så sa hjälp helatiden .. ubii blev skit glad fick 2kramar samtidigt hehe . ^^ vi satt alla vid bordet igen , då kom älskling ^^ han fick ju så urgulligt leende va :O när han såg mig , han kollade heltiden och gav mig en hård kram . Jag visste inte att du hade saknat mig så , du visar aldrig så .. :o det blev jag glad över . :) lärarna hade kul med mig hahah , satte glitter i mitt hår hiih . ^^ dansen gick skiiiiit bra som vanligt , ååååh ska vara där nästa år med fan . ella herregud kärring , du måste inte ALLTID kolla in min kropp eller ahha :O PORRIS, jag, ubbii och lull fixade en present till mitt hjärta i stan med fyyyfan vad folk och varmt jag ville bara hem hem . efter åkte vi alla hem , jag städade fan . damsög&skurra mitt golv hahah kulju , åka runt med strumpor fan haha ^^ och göra lite mys sen fick jag skit gott te (: älskling är jobbig på msn nu ...






Emma

svar: Tack :)



2010-12-10, 17:25:40 URL: http://emmaludvigsson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?