18/2-2010

2010-02-18, 19:21:13 / Kategori: Allmänt

Jag mådde så illa igen alltså fyfan jag fattar inte vad det är med min mage , jag stängde av allt och öppnade fönstret men jag mådde lika illa. jag kunde inte somna och när jag vaknade kom det ingen .. =/ killen har också spytt två dagar , det är så jääävla vidrigt va. :( Men iallafall jag köpte tablett idag och kollade på saker till killen. snart ska jag hem.









Juste Snabba cash var så bra va :o shiit man var helt inne i den jag sväär , äkta maffiagääääng men så gryyyym.


 såååå bääst :D


Mia

åh, jag har inte sett den än.. flera som tycker att den var dålig har ja hört, men kul att du gilla den. då lär jag också se den :)



2010-02-19, 19:54:55 URL: http://mmiapuhtila.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?