11/1-2010 - 12/1-2010

2010-01-12, 17:31:50 / Kategori: Allmänt
Måndag 11/1-2010 , Igår var det fan västa dagen shiit abow , det började med att min kille var arg över något som jag fan inte vet vad det är allvar. :o han har bara sagt att jag tar mina vänner före honom och att jag älskar min kompis mer än honom som fan inte stämmer , okej jag är med henne ofta som ni ser på bilder men jag är med honom också. Jag försöker fisa ihop allt så bra som det går , dom hatar varandra så jag kan inte träffa dom samtidigt som jag vill. Jag fattar inte varför han inte har sagt detta innan. Jag  var så jääävla ledsen när jag skulle möta honom herregud , han ville inte träffa mig för att han skrev " men du får tänka med din skalle , vi ses" sen så lägger han allt på mig han sa med " buuhu tänker du ens ..." sån stil vadfan.. :O det är som att bara jag har gjort så att detta har startat men det vettefan. :( Jag stog och väntade på honom i 1timme i det iskalla jag frös frös frös sönder , han frågade om jag väntade på honom då skrev jag ja. då svarande han " hopp hoppas att du trivs där" Jag blev så chockad och ännu mer ledsen. Men jag snackade med en killkompis då så jag höll inne , till slut kom han då var jag typ is.. Han lyssnade på musik som han alltid gör när vi har bråkad gud , så han lyssnade knappt på mig. Sen är jag försökte snacka så ignorerade han mig :O när jag försökte pilla honom så fick jag fan inte det. :O Då kunde jag verkligen verkligen inte hålla inne mina tårar , jag började gråta det är la för att jag älskar honom så kraftigt.. :'( han gjorde ingenting , han härmade mig. Han härmade mig med allt , hur jag stog hur jag snackade hur jag gick och blaaa.. :O Jag fattar inte det , när jag frågade om vi kunde gå in för att jag var så kall så lyssnade han inte heller sen gick vi in då. Då var mina ögon typ sönder, när vi satte oss var vi bara tysta. Jag försökte fråga honom varför han inte hade sagt detta innan men jag fick fan inget svar , är jag pillade honom igen så fick jag inte då heller. Han ryckte bort mig ..:O:O :'( fyfan vad jag grät , han bara tittade snet på mig då det har han aldrig gjort . :O fyfan alltså , så jag satt där och grät i typ 2timmar , han märkte mig och tittade tror jag men nejnej han sket i det .:O jag fick bara blickar som om jag var dum i huvudet. När han gick ifrån mig så gick jag , när han gick ut gick jag ut. då började allt rinna mer , folk tittade fan på mig och tänkte komma fram. :( sen gick jag fram till honom då tittade han men brydde sig inte, när vi var inne i femman så pekade han på allt och sa att det var billit för en snoob som malle. För att hon får allt hon vill ha och då älskar hon sina föräldrar annars skriker hon och säger din fitta. sen massa annat varje dag. så han verkligen pillade på allt och sa om henne , han sa att jag borde vara med henne för då får jag allt och att han är fattig.. fyfan som om jag är med henne för pengarna då eller :S alltså det sårade :( och så säger han att jag älskar hans kompis när jag STOOOOR HATAR honom mest av fucking allt och det vet han förfan .. :'( men efter en stund tog han min kalla hand och höll som han brukar då stog vi stilla , jag kände allt hur tårara började komma. :'( Det måste vara för att jag älskar honom så stooort , mitt hjärta började liksom dunka mer. :'( Han fattar förfan inte mina känslor , jag vill hjälpa honom med allt jag finns för honom ävern om han inte tror det det är ju för att det är han. Annars fattar jag nte varför jag är tillsammans med honom hmm? :'( Jag vill förlova mig med honom , bo med honom,skaffa barn med honom, gifta mig med honom o.s.v. Okej man ska ta ett steg i taget och det gör vi , bara att bråken börjar igen. :( jag kan ens inte med att säga sånt om honom som han har sagt. Som när jag frågade om vi kunde träffas på rasterna så sa han" JIIIIIPPPPIIIIIIII"! att man kan med att säga så hallå? Det låter kanske fel av mig att jag har kvar honom men jag tänker fan inte släppa honom , om man verkligen älskar en ska man hålla fast sig i den (a) Man kan ju undra om han ens vet sånt? Han har aldrig haft en tjej såhär länge så aa och hans ex var cepe enligt honom. Jag är hans andra tjej , det är ju därför jag vill hjälpa honom. Det är bara att han är så jääävla skuum .:'(Man vågar ju knappt säga något. Aja nu sa han att han inte har lämnat mig det hoppas jag på .. om han släpper mig , jag som har hjälpt till och tjötat så mycket så vet jag inte vad jag kommer göra. jag kommer inte kunna leva bra iallafall .. Men nu är han knäpp igen , ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH PALLA DETTA!!! Jag känner på mig att han snart kommer släppa mig snälla låt det inte hända. :'( 







Tisdag ; Idag hade jag det ganska bra i skolan , jag berättade för mina kompisar hur jag kände och dom fattade det. Men jag grät fan nästan då med. :'(  På rasten var jag med dom , sen skulle vi åka på något som man skulle göra om glas . Det var ganska kul , efter vi hade hittat det satt vi och snackade, sen fikade vi efter skolan åkte jag in med några till stan och nu är jag här. :(  Jag måår verkligen piss, har tårar i ögonen hela tiden för detta!! Han typ tycker att jag är töntig då även har han sagt att om jag inte gråter framför honom så älskar jag inte honom sen när det händer är jag tööntig...:S Han grät innan framför mig men nu är det bara skrik och så tittar han snet.. 




 Måndag. 
 igår.                                                                      



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?