17/1-2010 - 19/1-2010

2010-01-19, 17:51:59 / Kategori: Allmänt
Söndag ; var det 1år och en månad för mig och killen. (; så jaag åkte hem till honom ddå (a) vi låg mest i sängen och myste sen kom hans mamma hem och lagade ma, älskling hjälpte till,tacos då va . :) när vi satt och åt snackade vi om en lägenhet till oss , hon ska köa för oss. :O så jäävla bäst va , jag kommer blii så glad om han får den och om jag får flytta med då. :O shiit då kommer jag bara tänka att jagg är fri från hela min familj.:D:D , HOPPASHOPPAS! jag älskar han mest på denna jord. <33




Måndag; var jag tvungen att åka hem och städa , JIPPII. Jag kom inte så långt hahah jag tog lite kläder och diskade sen gick ut med sopoorna .. duktigt. :P



Tisdag; Jag träffade så klart på killen i bamba då fick han puss :) men så retade han upp mig gud , det räcker att en ful jäävel i klassen kallar mig otrogen bara för att en annan kille gillar mig. :o men guud liksom , man får väl för fan ha killkompisar om killen får veta vilka det är bara? :s jag stör mig på sånt, om du kommer sabba detta så jävlar , tur att läraren är på min sida. idag har vi jobbat med kläder typ , jagg gör en egen pyjamas som jag sprang runt med i skolan hahha alla tyckte att det var sött. :$ imorgon blir det biio med älsk. :)





älsk laga mat :)
Taco :)
Jagälskardig.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?