19/1-2010

2010-01-19, 19:36:02 / Kategori: Allmänt
När jag åkte till skolan var det inte så kul , jag var sur och trött men senare typ på sluten av dagen var det ganska bra ändå. Jag höll på med ett linne , sen åkte jag hit till malle efter skolan. Jag hatar den jävla killen som säger att jag är " otrogen " om det ska sabba för oss nu när det fan är 1år så vet jag inte vad jag gör. Men jag vet ju att jag verkligen inte kommer palla med sånt , så man är alltså "otrogen" om man har en bra killkompis som man knappt känner och träffade en stund? =/ Jag fattar fan inte. =/ Jag har ju sagt till min kille hur det ligger till så varför ska den idioten lägga sig i , som tur var sa min lärare att jag ska ligga lågt. men också hur jag skulle se i det om min kille hade en nära tjejkompis då fattade jag direkt. vi är lika svartsjuka när det gäller sånt. men detta fixar vi. <33






Elsa

inte bra det där med lögner :(



2010-01-20, 10:10:52 URL: http://mestelsah.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?