24/1-2010 - 29/1-2010

2010-01-29, 17:06:03 / Kategori: Allmänt
Söndag ; Fyfan den dagen blä då spydde jag vid typ fyra på morgonen , det hände tre gånger så sen åkte jag hem när jag inte kunde sova mer. Det var så vidrigt, men när jag hade vilat hemma så blev jag lite bättre.



Måndag ; då var jag hemma från skolan , jag trodde att jag skulle kunna sova ut då men nej så blev det inte , jag vaknade typ elva och satte på tvn men det fanns inget så direkt. Sen städade jag och efter det somnade jag lite på dagen sen somnade jag massa på kvällen hahah.



Tisdag; Mötte jag killen och köpte en tröja till honom , vi träffades inte alls länge. :( jag vill alltid vara med honom och jag vill alltid träffa honom  , nu har man känt sig tom dom senaste dagarna igen.:( menmen ...



Onsdag; Var jag hemma och vilade bara typ , det var skönt.



Torsdag; Hmm , då åkte jag och två andra in till stan och skulle möta en men han kom inte , vi väntade och väntade men kom inte. Och han svarade typ aldrig , efter 4timmar åkte vi hem.





Måndag.
Måndag.
Tisdag,till killen från mig.
Du&Jag!
jagälskardig.<3
tisdag.
Onsdag.
Torsdag.
Fredag.


Jennie

Hej ! Fin blogg ;)

Vad gör du en sånhär fredagkväll? :)



2010-01-29, 21:44:02 URL: http://jennieduvet.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?