ååh trötttrött.

2010-01-15, 23:25:32 / Kategori: Allmänt
Vi hade as kul idag hahahah , vi träffa då grabbar aa malles ex kompisar typ. sen såg vi honom fyffan vi skulle efter för att snacka med honom men då var han borta. :O sen när vi träffade dom andra så stog vi på varsin sida hahah. Efter en stund började vi snacka med dom och skratta tillsammans sen mot slutet hade vi snöbollskriig hahahha kulkul :D jag kaste på båda och båda på mig, den ena fick i munnen hihihi (: men innan det var jag med kompisar i stan tills malle kom (a) Jag har varit så trött hela veckan fy , och så har jag vaknat tidigt. idag vaknade jag fem på morgon och trodde att jag hade försovit mig. :o sen när klockan ringde blev jag skit rädd. menmen , nu har vi bara tittat på lite filmer med godis (a) vi ska snart sova.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?