Men vadfaan!

2010-01-31, 02:21:25 / Kategori: Allmänt
Nu är det en eller två stycken som vill sabba mellan mig och en killkompis , alltså ååååh jag blir så jääävla galen på honom ... malle var tillsammans med en kille för ett tagsen och hans kompis ville ha mitt nummer sen började han gilla mig och bla. Men hennes "kille" sa att jag var söt eller något men jag sa nej för att jag visste att han ljög , sen gick dagarna . När vi var på bioo skickade hans kompis som gillade mig och skrev lite saker , när vi skulle träffa honom i stan för första gången så vågade dom inte. allt var helt knass  , då började jag undra lite vad det var som hände ... igår såg vi hans kompis i stan då sprang jag fram till honom och tog tag i honom , han sa att han inte hatade oss och bara tittade på miig men nu skrev han att hans kompis hatar mig och inte vill vara min vän , alltså den killen som gillar mig .. så jag fattar inte, jag snackade med honom 4minuter innan hans cepe kompis skrev allt..:s och så säger han massa om att han ska slå mig om han ser miig i stan bara för att jag sa att hans kompis är min vän hur jävla mycket han vill , hallå eller?:s Det är något fel på den killen tro mig han är verkligen cepe , ofta man ska lägga sig i så jäävla mycket? neee ..






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?