Shoosho.:)

2010-01-30, 22:35:17 / Kategori: Allmänt
Vi gick upp vid halv ett och åt lite , efter det skulle vi på någon fest men vi visste inte om vi ville/orkade. Så vi satte oss här vid datorn en stund men efter ett tag sa vi båda att vi ville , det var ingen mening att vara hemma och dega. Så vi bytte om och sminkade oss sen drog till stan för att möta några runt tre. :) När vi kom in till stan var det massa massa gud , sen när vi satt på vagnen så ringde en min kompis och hon ville inte det. det var tydligen en som hade hört oss så han tog hennes mobil och sa " du ring inte henne jag är hennes kille fattar du" då skrattade alla på vagnen hahahah. När vi gick av och skulle hem till henne sa en kille att vi gick långsamt värsta sjuk. =/ hennes mamma var så jääävla rolig hahah , vi hade ingentiing att göra så vi hade på musik , men hennes mamma snackade med sig själv hahah sån damp vi fick. jag bara " men gud" hahah , när vvi hade på musik tog tjejen som bodde där en sak för dörren så att hennes mamma inte skulle komma in men när hon gjorde det så blev tjejen as rädd och sprack ett glas hahahha.:o Lite senare fick vi tacos, Maten var inte så god jag gilllade den inte :O men det sa jag ju inte , fyy jag vet inte varför plus tårtan var hårt och chipsen hm :O hahah. sen tårta och chips med massa godis med dricka.:D då hade vi med massa kul. Mot slutet tittade vi på tvv och hennes mamma var så rolig fast att hon snackade med sig själv. :P Så nu är vi hemma . :)






























KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?