6/7-2010

2010-07-06, 23:15:04 / Kategori: Allmänt
Fyyy vilken daaag... Jag skulle möta emme när jag vakna ,när jag var på bussen trodde jag att jag hade glömt stänga balkong dörren då skulle pappa ha blivit skiiiit arg. Jag tvekadee skit mycket på att gå av eller inte , men ne jag åkte in till stan bara för att jag gjorde det så fick jag jääääävla BÖÖÖÖTA att betala.. :o fyyyyfan jag som åker till turkiet om 3veckor så måste jag ta alla pengar fyyyyyyyyyy...:( jag kommer jag knappt ha pengar så jag kan handla där åååååååååh..:( aja ... jag var med emme hela dagen , vi har snackat en hel del jag tycker också att det känns lättare nu när jag snackade med din mamma igår. Jag var inte berädd på att vi skulle snacka så på det sättet men är ändå glad.:) men idag; vi satte oss på mc och snackade massa sen gick vi till hamnen en stund men det blev kallt då drog vi in och åkte till hjällbo och tillbaka till stan, köpte dricka sen gick vi bara och snacka. sånt är med skönt, det känns som om vi kan fixa denna jäävla saken imorgon annars kommer jag nog inte orka det är jobbigt. :( hoppashoppas.. men nu har jag städat och hittat mer kläder till Emme, du får det imorgon.








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?