ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH jag blir galen ..

2010-07-07, 01:52:05 / Kategori: Allmänt
Ajja nu har jag lärt mig av mitt misstag med den jäävla lappen.. humm..:´( sen kommer en massa med en jävla kille igen .. herregud , så man kan inte vara kompisar bara för att jag är 20 nästa år och du 18 då?:S uum hur dum får man vara, jag döljer ingenting för dig så jag vet fan inte vad du snackar om.. det var du som hade massa bakom mig inte jag, jag visste redan om den tjejen jag är inte så dum som du tror.. =/ man ser allt i bilddagboken du är bara så jääävla osäker på dig själv så man kan tro att du går på droger eller något.. JAG HATAR när du ska lägga allt på att jag är äldre och att det är så eller så .. du kan finnas för mig och säga gulliga saker sen efter några månader blir du helt knäpp...=/ SHIIIT! Att du ens står ut med dig själv, jag menar du kan ha pierre och jonas men mig mig ska du ALLTID lägga åt sidan . Som när du är "arg" så kan du inte vara där ´jag är eller så tar du bort mig på allt som finns , men när pierre är med så är det bara han du kan snacka med och stanna kvar med.:S uusch du borde tänka på vad du gör , eller vad du har för liiv?? Umgås med kriminella och folk som dricker , du dricker lite för mycket. Plus du verkar inte fatta varför jag bryr mig? Om jag ska vara ärlig så vet jag inte varför jag ens LÄGGER så här jääävla mycket kraft på dig, jag fyller på din mobil, jag tjatar om att träffas, jag skickar bilder och blaablaa.. Fyyyfy på dig, du är inte den killen som jag lärde känna ne uusuch.. den killen fanns ALLTID ALLTID där han sa inte att han helt plötsligt skulle ta bort mina saker och aldrig mer veta av mig eller om han fick tjej... hur fan låter det? :s cepe, jag vet iallafall vilka som är äkta och inte. Allt snurrar runt i mitt huvud , att du kan med att säga "du tänker inte på mig mer du snackar bara om Lullie och pierre" men vaaaaaaadfan dom är tillsammans klart som fan att dom ska träffas då!!!! Låt dom, jag vill Lullies bästa eller är du dum? han finns när du sticker , tänk på det. Jag tror nog att jag kommer kämpa med dom som verkligen står nära , får se vad du hamnar nu ... du kommer säkert skicka efter turkiet eller så tar du bort mitt nummer och aldrig hööööööööööör av dig som förr..... =/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?