Askim med alle&Malle! (:

2010-07-21, 22:15:14 / Kategori: Allmänt
När Malle vaknade vaknade jag med då fick vi städa lite från igår hhhaha, hennes föräldrar kom senare. Vi hann städa,packa badkläder, fixa oss, byta om,äta och sola lite (A) uusch så varmt. :) när vi var på bussen snackade några från gothia med oss . :D sen sa dom hejdå , och när vi var på andra bussen sa dom med hejdåhejdå. ^^ vi kom fram till badet gick i vattnet för det var så varmt då kom våran kompis michaela haglund :P, hahah så hon hoppade fram. :) henne badade vi med , shiiiit vad vi snackade. :o sen kom hennes halv syster och lekte med oss hahahhah smågrooderna och så , fan vad kul vi hade. jag sa ju fel i den viskleken hahah.:$ hon försökte få in mig i den kalla duschen i slutet men iicke sa niiicke ^^ När alle kom åt vi lite , hon tog våra chips och min dricka hahha, där snackade vi med massa sen hoppade dom i då köpte jag mer dricka och satt där. jag tror att jag brände mig.:o när dom kom tillbaka kramade hon mig så och mickan med, sen bara massamassa snack samt bilder. :) en dag själva med dig var gött, fast vi borde hitta på något bättre nästagång. :)















TUURKIET OM 3dagar!!!! =D=D

jamie

Du kollar aldrig in i kameran? :/



2010-08-04, 16:53:20 URL: http://aboutjamie.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?