Bad&staan!! =D

2010-07-20, 22:17:08 / Kategori: Allmänt
Vi drog och badade i askim , fy så varmt. vi satte och sen köpte dricka och mos det var la sådär. =/ båda slängde hahah, drickan hade vi (a) vi badade men jag gick sakta sen skulle hon "rääääädda mig" HHAHAHh hon bara 2 jag ska hjälpa dig!" sen plopp, så ramalde hon fram med vågen hahahhaha. så jag skrattade , hon tog min hand och vi skrattade helatiden. :) där var vi ett tag och skratta, när vi kom upp satte vi oss och sola sen bara snackade och väntade på eeellliiiie men det började reeegna så vi drog till stan och mötte henne. alltid liiiiiiika hm skrikig hahah pinsamt ju =D hon gapa och folk titta, men vi tre är alltid såna vi gillar att visa vad vi går för ahaha så ska det vara juu. :$ sen kollade vi på kläder då testade hon en rolig sak HAHHAAHHA så jag skrattade. ^^ vi fick spaaash och busade hahah, och så fick jag taacoo chiiips jamjam =D nu är vi hemma med mys (godis) och tacoooo, BLIIIIIIR NAKENBAAD INATT HHAHAHAAH FAN ÄÄÄÄÄGDT!



















KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?