Heemma nooow, snack med alle (:

2010-07-14, 23:23:44 / Kategori: Allmänt
Jag fick byta en sak i stan sen kom ellie aa :) vi fixade allt vi skulle ha med , gud vad vi tjatade på hemkööp hahha det tog inte slut på oss. vi hittade ens inte muggarna hahah tööntar (a) ;) på vagnen delade vi på drickan och på bussen på lite av maten haha, när vi kom fram guud vad varmt det blev så vi sprang i eller na du tog min hand så gick vi i sen dopp :) och upp igen, dricka lite med massa tjat sen i igen :) och upp , så gjorde vi 4gånger hahah gud så skönt i denna värmen (: jag känner verkligen att det var längesen gumman, vi har inte träffats på 1månad lite mer så detta var mys :) som när vi gick vid vatten när solen gick ner gud vad fint och vi gick långt :o du lekte med dom äckliga djuren i HAHHAH jag ville ta kort men orkade inte springa och hämta. ^^ du är så rolig, jag visste och kände att vi skulle ha så kul igen , shiit hahahah att man jagar saker i vattnet hahah. :) men när du knuffa i mig naa fyyy och när du la i massa i mina troser fan ta dig :P uuuusch så jag skrek och folk titta :$ Pinsamt , senare mot kvällen kom ju den killen som jag knappt känner hm (coffe) vi gick ner och bada igen , faan ni båda var mot mig :o ni la in massa skit i min bikini fyy :O och du coffe du höll om mig massa så jag flög över allt haha ,=D shiit du tog i min midja sen drog med mig för att ellie inte skulle gå på dig hahahahha, sen gjorde ni tvärtom dumma er :P men nee jag skrattade som fan , så nu är min bikini för STOOOOOOOR :O!!! Men kul hade vi , så gjorde vi en och en halv timme innan jag skulle hem .. :( fyy, vi stog och kollade mot solen , så fint jag ville stanna ännu längre , när man har så kul :( .. kul att sitta på ryggen på er höhö =D



















KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?