Nu fick man veta att någon läser min blogg haha =D

2010-07-11, 20:11:59 / Kategori: Allmänt
Jag åkte till stan själv ett tag är inte på humör jag vet knappt själv, det är väl för att det kommer bli lite kriss med pengarna till turkiet.. :( aja, efter ungefär en timme kom Emme till stan och gav mig dricka jag har så ont i huvudet så det var bra. Vi tog ut pengar direkt sen satte oss på Mc , medans vi snackade kom en tjej fram till oss lite skrattande och frågade om jag är tillsammans med marcus, hahha förlåt att jag skriver upp det här men det var en rolig grej fan. :o jag trodde att det skulle handla om något helt annat hahaha =D den var bra, ni verkade snälla. Jag vill veta eran blogg nu när ni vet min. :o bara att läsa , jag skriver inte så bra men ääh. ^^ sen stängde mc så vi åkte till hjällbo gick runt där ett tag, på bussen hem satte sig några vid min en av killarna frågade om jag mådde bra sen frågade han om dom var jobbiga, hans kompis sa något han bara " ne hon är söt" han frågadeh helatiden om jag skulle av hahha. och när jag väl gick av sa han hade gött och alla sa hejdå , lite komiskt. :) men nu är man hemma ska se hur mycket jag hinner med nu. (:



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?