vadfaaaan....

2010-07-05, 03:28:00 / Kategori: Allmänt
Är detta för jääävla natt????? KAMERAN ÄR KONSTIG, jag har försökt med den som fan men nej den vill inte funka , snällasnälla va inte paaj..:( sen börjar en viss idiot spotta ut ord bara för att jag ville höra sanningen .. du måste fan veta vad du säger till fok sen kan du fan inte säga ; Robin säger:
jo tack jag snyltar inte på andra som du gör jag har iallfall pengar jämfört men vad du har hoppas du hamnar på gatan jävla piss luffare tycker synd om din pojkvän
svårt att prata nu när jag har rätt och får fram sanningen om att du ljugit hela tiden`?.....


Du ska bara veta hur fan detta tog i mig , eller det kanske du HÖÖÖRDE.... eftersom att du sa " men käft hon gråter" därför jag inte vill ringa .. JAG SÄGER BARA TACK FÖR DESSA ORD DU!!!!! TACK, jag vill inte vara som en viss person men taaack jag kommer tydligen bli det ändååå..:'( fyyyfan jag hatar dig HATAR!!!! :'( vill inte se dig mer , vill inte höra mer det räcker med ; Robin säger:
psycko.., jag fattar inte att du bara kan säga så efter allt .. :O usch vad jag bara vill spotta på dig när jag ser dig , fyyyyy!!!! :'(



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?