Vattenkriiiiig!!!!

2010-07-13, 23:23:40 / Kategori: Allmänt
Idag mötte jag Emme i stan , vi köpte dricka sen satte vi oss på mc som alltid höhö. :) där snackade vi som alltid med , efter hade vi ingenting att göra så vi åkte till hjällbo och till slut kom matte.. det var segt i början , jag vågade inte gå fram haha så vi satt på varsitt ställe. tööntar :P han snackade mer än mig och bara stirrade på mig :O sen efter ett tag började han hälla vatten på mig hahah jag bara neeeeeeeeeeeej och drog i honom , det blev bara roligare emme kom och hjälpte till hahahahaha så kul.. men aa såklart blev jag skit blöt av alla , matte ska fååååå fyy. :o mot slutet fick jag ta av tröjan och allt, sen var det min bikini som åkte av.:o ne men det var kuuuul hahaha man ville inte sluta, gud du är svår du matte:P








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?