2/6-2010

2010-06-02, 22:18:56 / Kategori: Allmänt
Jaha nu är man hemma då... hahaha vad kul vi hade , på morgon var vi alla så trötta och vi hade as tunga väskor shiit. men jag mötte upp några när vi kom till skolan var alla där och alla kramade alla hahahah sjuka är vi. xd när vi kom på bussen diggade jag verkligen han som körde äkta finne han var SNÄLL. På bussen var vi värsta zooo eller något , så vi gapade och skrattadeh hahah =D  Vi alla satt bak , massa mat och godis ;) när vi kom fram fyy vad trött jag var , vi skulle på museum ojoj jag var pigg i början men efter maten så somnade jag nästan. Vi fick fan inte äta upp pizzan :o vi hade så lite tid och det var fullt , jag och dom ROLIGA satte oss ute det var kul fan =D HAHAHAH där gapade vi med , jag var nära på att kasta pizza på en :D när vi var klara där hoppade vi in i bussen till museumet igen och var där två timmar sen satte vi ute en stund sen in i bussen till en ko hage HAHHAHHAHAH det var massa får där som jagade oss HAHAHAHH mygad =D jag skrattade sönder , en av våran lärare sa NEEEEEEEJ hon slog till en =D jag skulle fan ha filmat. Där var vi ett tag med dom =D åt bulle med cola hii, efter det in i bussen vidare till vandrahemmet (: där sprang vi runt och runt , jag hade massa. När vi fick rummen bäddade vi och så , sen gick vi till vattnet så fint.:) och så skulle vi hämta pengar , vi delade upp oss lite, jag och ett gäng gick till vattnet hahahahha alltså jag skrattade så jag nästan dog. en av mina kompisar blev en tupp HAHAHHA (: wa jag kunde inte sluta skratta , shiit och det var varmt varmt , senare mot kvällen gick vi till en pizzeria och där var hela klassen :O då blev allt mycketmycket roooligare =D shiiit vi ägde ut , alla tog minst 6bord och satte ihop , dom som jobbade där var ass snälla.:) där satt vi länge , jag och dom andra köpte glass med :D när vi var klara gick vi tillbaka sen köpte alla godis och sånt då skrattade jag med.:$ ännu senare skulle vi bada så vi stack till vattnet men jag gick i lite snackade med massa (: då skrattade jag och var tvungen att gå på toa hehe , alla lärare väntade på oss så när vi kom där så gapade dom hahahahha shit :o jag visste inte att dom skulle bli så arga wa.. :O meen jag skrattade i trappan kunde inte hålla mig , sen in i duschen då skönt.:D men en bruuud var där innan mig såklart skulle jag hjälpa henne lite XD när jag duschade så hörde jag allt dom sa så jag härmade dom plus jag fick en killsak så jag bara ; MEN TJEJER SKA JAG LUKTA MAN NU ELLER???? så dom skrattade =D när jag var klar hade jag handduken i håret och kittypyjamas då sa dom söt hahah, jag sprang runt till alla rum fast det gjorde ju alla men vi älskade att vara hos killarna aafan =D där var vi ett tag sen vidare , jag vet inte hur mycket jag sprang tillbaka och aa =D vi fick inte men äääh, sen in till oss igen med massa godis och gaap =D=D sen tillbaka dit , hahah kul ju. Runt hmmmm tolv på natten så mötte en kille mig i trappan då var vi tvungna att viska men jag skratta och han krama :) han ville inte släppa , min kompis var rolig hon höll upp våran dörr med foten medans hon satt i min säng HAHAHAH =D jag stack till killarna igen med då drog en in mig för vi trodde lärarna kom så dom sa att jag skulle stanna där hahah :o fan heller. då jag sprang tillbaka till oss skrattade alla i mitt rum xD och idag på morgonen vaknade vi fan sex :O:O:O jag somnade om till sju och halv nio gick vi upp då gick vi till killarna alla :D sen åt frukost ute MYYYYYYYYYYS med alla =D efter det paka då tog en mig bak så jag ramlade fram hahah :D efter det ut till havet med alla =D hahahahhah vi kunde inte hålla oss , alla höll på med alla. MIg med waaaaaaaaaaaaaaa, vi solade och badade. massamassa tjööööööööt jag fattar inte , dom hällde vatten med och bråkade om platser hahah roliga =D där var vi länge  , senare vidare till maten åååh vad vi gillade dom som jobbade där. idag satt vi ute men det var lika mysigt fan (: dom berättade var dom bodde och så fick vi lite gratis :O sen var det bara att säga hejdå och dra till bussen där hade vi med kul ooooojoj =D ingen vågade gå på toa men jag tog chansen när jag hade skrattat för mycket fyyy klarade mig knappt, när bussen svängde HAHHAHAHHA så ramalde jag fram och aaa hahahhaha alla skrattade fan :O sen kom jag inte ut fyyyy :O:O jag fick panik , när jag kom ut skrattade dom och vi tjatade med all godis igen. när min kompis skulle in hände samma HAHAHAHHAAHh , vi ägde ut bussen så vi garva =D=D och kasta massa :D fan vill TIILBAKA!!!!! GOOOODA TIDER , inget bråååk :D:D men imorgon hörs alla igen <:D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?